sobota, 14 kwietnia 2012

Siedemdziesiąty czwarty: Tuna salad

Resztki mieszanki sałat patrzyły na mnie błagalnym okiem już od kilku dni...a ja ostatnio jakoś nie miałam smaku na zielone...ale dziś rano wstałam i po oględzinach zawartości lodówki zabrałam się do roboty...

SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM


Składniki na 2 porcje:

4 garście mieszanki sałat
Pół zielonej papryki
6 oliwek czarnych
6 oliwek zielonych
4 pomidorki cherry
Pół cebuli (lepiej czerwonej, 
ale u mnie była akurat biała)
Puszka tuńczyka w sosie własnym
Olej sezamowy/oliwa z oliwek
Sól i pieprz

Pozwolicie, że nie będę pisać jak zrobić sałatkę...
Pamiętajcie tylko, żeby dokładnie umyć wszystkie warzywa!

Resztę widać na załączonych obrazkach...


Buon appetito!



1 komentarz:

  1. uwielbiam takie sałatki ! Nie dość ,że pyszne to bez zbędnych kilogramów:)

    OdpowiedzUsuń