wtorek, 21 lutego 2012

Pięćdziesiąty szósty: Pożywne śniadanko

Mam dla Was tym razem propozycję śniadaniową. Ja bez śniadania nie wychodzę z domu. I na prawdę nie trzeba dużo wcześniej wstać, żeby je zjeść. Zwykle przed wyjściem jadam owsiankę, albo kanapkę, którą Książę z Bajki przygotuje mi wieczorem. Ale czasem lubię zjeść coś wyjątkowego. W śniadaniu najważniejsze jest, żeby było pełnowartościowe i dostarczyło dużo energii, która będzie uwalniała się przez cały poranek.

RYŻ Z OWOCAMI


Składniki na 2 porcje:

100g ryżu (suchego)
1 mały banan
Garść rodzynek
Po kilka wiśni w syropie (ja użyłam w amaretto)
4 łyżki jogurtu naturalnego
Kostka czekolady
Cynamon

Ryż gotujemy dzień wcześniej wieczorem w lekko osolonej wodzie.
A rano dodajemy składniki...
Banana kroimy na pół wzdłuż i później w pół-plasterki.
Na ryż rzucamy: banana, rodzynki, wiśnie z odrobiną syropu...

Polewamy wokoło jogurtem, posypujemy cynamonem.

Kostkę czekolady ścinamy nożem na wiórki i posypujemy całość.

I w ten sposób w 2-3 minuty mamy pyszne śniadanko :)
Do tego jeszcze szklanka soku pomarańczowego i dostarczamy organizmowi wszystko, czego mu potrzeba!



                Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz